Garantija
Garantija attiecībā uz trūkumiem un sūdzības iesniegšana
1. ICEPREMIUM.LV ir atbildīga par nopirkto preču neatbilstību 2 (divu) gadu laikā no preču piegādes brīža Pircējam. Pārdodot preces Patērētājam, tiek pieņemts, ka neatbilstība, kas atklājas 6 (sešu) mēnešu laikā no preču piegādes Pircējam dienas, pastāvēja piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā preču raksturam vai neatbilstības veidam. Pircējs informē ICEPREMIUM.LV par preču neatbilstību, proti, iesniedz sūdzību nekavējoties, 2 (divu) mēnešu laikā no tās konstatēšanas brīža un ne vēlāk kā 2 (divu) gadu laikā no piegādes brīža.
2. Precei, kas iegūta kādā no ICEPREMIUM.LV rīkotajiem konkursiem vai loterijām tiek noteikta 1 (viena) gada garantija, ja vien konkursa vai loterijas noteikumos nav noteikts citādi.
3. ICEPREMIUM.LV nav atbildīga par zaudējumiem vai jebkādām citām sekām, kas rodas Pircēja iesniegtas nepareizas informācijas dēļ, tostarp par kavētu piegādi, ja to izraisa no ICEPREMIUM.LV neatkarīgi apstākļi.
4. ICEPREMIUM.LV nav atbildīga par zaudējumiem, kas radušies pasūtīto preču nepareizas lietošanas vai glabāšanas dēļ.
5. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar ICEPREMIUM.LV, izmantojot iepriekš tekstā norādīto kontaktinformāciju, rakstot uz e-pasta adresi: [email protected]. Sūdzībā lūdzam norādīt Pircēja vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju, sūdzības iesniegšanas datumu, radušos preču defektu un iesniegtās sūdzības saturu, pievienojot pirkumu apliecinošu dokumentu.
6. Neierobežojot nekāda veida patērētāju tiesības, Puses vispirms pārrunu ceļā izšķir visus strīdus, kas rodas starp ICEPREMIUM.LV un Pircēju.
7. Ja Pircējs ir patērētājs, Pircējs var iesniegt sūdzību par tiešsaistes veikalā nopirkto produktu arī:
- Patērētāju strīdu risināšanas komisijai (http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0) Brīvības iela 55, Rīga, Latvija, LV-1010, vai rakstot uz e-pasta adresi: [email protected]; vai
- izmantojot Eiropas Tiešsaistes strīdu izšķiršanas (ODR) platformu (europa.eu/consumers/odr).
8. Attiecības starp Pusēm interpretē un strīdus starp Pusēm risina saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem Latvijas Republikas tiesās.
9. Neatbilstošu preču gadījumā, Patērētājam ir tiesības:
Pirmkārt, pieprasīt preču remontu vai preču apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.
9.2 Pieprasīt atkāpšanos no līguma, ja:
- ICEPREMIUM.LV nespēj veikt preču remontu vai apmainīt preces;
- preču remonts ir bijis neveiksmīgs;
- ICEPREMIUM.LV nav novērsusi preču neatbilstību saprātīgā termiņā;
- remontējot vai apmainot preces, Patērētājam ir radītas nesamērīgas neērtības.
9.3 Pircējam ir pieejami arī citi tiesiskās aizsardzības līdzekļi, tādi kā tiesības pieprasīt zaudējumu atlīdzību, atkāpties no līguma, prasīt cenas samazinājumu vai kavējuma naudu kavējuma gadījumā.
9.4 ICEPREMIUM.LV nav atbildīga par preču neatbilstību:
- ja produkta neatbilstību izraisīja tā nepienācīga lietošana vai nolaidīga uzturēšana, vai ja tā remontu veica kāda cita persona, nevis mūsu sabiedrība;
- ja neatbilstību izraisīja pārspriegums, ūdens vai uguns radīti bojājumi vai citi no ražotāja neatkarīgi apstākļi.
10. Garantiju atruna un atbildības ierobežojums
10.1 Nekas šajos Noteikumos un nosacījumos neizslēdz un neierobežo ICEPREMIUM.LV atbildību saistībā ar jebkādu jautājumu, kādā mums būtu prettiesiski ierobežot vai izslēgt mūsu atbildību.
10.2 ICEPREMIUM.LV neuzņemas nekādu atbildību, kas izriet no vai ir saistīta ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, par jebkādu lietošanas neiespējamību, zaudētiem vai neprecīziem datiem, atrauto peļņu, atteici drošības mehānismu darbībā, komercdarbības pārtraukumu, kavējuma izmaksām vai jebkādiem jebkāda veida netiešiem, īpašiem, nejaušiem zaudējumiem, zaudējumiem, kas radušies paļaujoties uz turpmāku saistību izpildi, vai izrietošiem zaudējumiem, pat ja ICEPREMIUM.LV ir iepriekš paziņots par šādu zaudējumu iespējamību.
10.3 ICEPREMIUM.LV uzņemas atbildību par nāvi vai miesas bojājumiem, ko izraisa mūsu vai mūsu darbinieku vai pārstāvju darbība vai bezdarbība. Mēs nemēģinām ierobežot atbildību par: 1) preču trūkumu izraisītu nāvi, miesas bojājumiem vai īpašuma zudumu; 2) kaitējumu, ko izraisa ļauns nolūks vai rupja nolaidība, vai krāpnieciska faktu sagrozīšana no mūsu vai mūsu darbinieku vai starpnieku puses; 3) zaudējumiem, ko izraisa mūsu nespēja savlaicīgi novērst preču neatbilstību; 4) noklusētiem vai slēptiem defektiem vai apgalvoto preču īpašību trūkumu. Ja mēs pārkāpjam šos Noteikumus un nosacījumus, mēs atbildam tikai par tiem zaudējumiem, kas uzskatāmi par pamatoti paredzamām šāda pārkāpuma sekām.
10.4 ICEPREMIUM.LV nav atbildīga par netiešiem zaudējumiem, kas ir pamata zaudējuma vai kaitējuma blakne, piemēram, atrauto peļņu vai zaudētām iespējām; vai par preču piegādes neveikšanu vai jebkura cita no mūsu šajos Noteikumos un nosacījumos paredzētajiem pienākumiem neizpildi, ja šādu neizpildi izraisa ārpus mūsu saprātīgas kontroles esošs notikums, kas ietver, bet neaprobežojas ar ugunsgrēku, plūdiem, vētru, sacelšanos, pilsoņu nemieriem, karu, kodolnegadījumu un teroraktiem.
10.5 ICEPREMIUM.LV nav atbildīga par ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem uzņemto saistību neizpildi vai daļēju neizpildi, ja to izraisīja ārkārtas apstākļi, kurus mēs nekādā veidā nevarējām paredzēt, novērst vai izslēgt (nepārvaramas varas apstākļi). Šādā gadījumā, šajos Noteikumos un nosacījumos paredzēto mūsu saistību izpildes termiņu pagarina līdz nepārvaramas varas apstākļu darbības izbeigšanās brīdim.
10.6 Mūsu maksimāla atbildība attiecībā uz Jums par jebkādiem zaudējumiem vai kaitējumu, kas rodas saistībā ar Jūsu pasūtījumu Tīmekļvietnē, nepārsniedz Jūsu pasūtījuma kopējo cenu.