Noteikumi un atgriešanas politika
1. Atgriešanas nosacījumi
1.1. Jūs varat atgriezt preces 14 dienu laikā no to saņemšanas brīža, ja preces nav lietotas, bojātas un ir oriģinālajā iepakojumā.
1.2. Lai atgrieztu preces, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, rakstot uz e-pasta adresi: [email protected], norādot pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu.
2. Atgriešanas process
2.1. Pēc jūsu atgriešanas pieprasījuma apstiprināšanas, mēs nosūtīsim jums atgriešanas instrukcijas un atgriešanas etiķeti.
2.2. Lūdzu, iepakojiet preces droši un pievienojiet atgriešanas etiķeti uz iepakojuma.
2.3. Atgriešanas izmaksas sedz pircējs, ja vien prece nav bojāta vai neatbilst pasūtījumam.
3. Kompensācijas nosacījumi
3.1. Pēc preču saņemšanas un pārbaudes, mēs apstrādāsim jūsu kompensāciju 14 dienu laikā.
3.2. Kompensācija tiks veikta, izmantojot to pašu maksājuma metodi, kuru izmantojāt sākotnējam pirkumam.
3.3. Lūdzu, ņemiet vērā, ka atkarībā no jūsu bankas vai maksājumu pakalpojumu sniedzēja, kompensācijas apstrāde var aizņemt papildu laiku.
4. Bojātas vai neatbilstošas preces
4.1. Ja saņemat bojātas vai neatbilstošas preces, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu 7 dienu laikā no preču saņemšanas brīža, rakstot uz e-pasta adresi: [email protected], norādot pasūtījuma numuru un bojājuma aprakstu.
4.2. Mēs nodrošināsim bojāto vai neatbilstošo preču nomaiņu vai kompensāciju bez papildu izmaksām.
5. Izņēmumi
5.1. Atgriešanas un kompensācijas politika neattiecas uz šādām precēm:
- Dāvanu kartes
- Personalizētas preces
- Preces ar atlaidi, ja vien tās nav bojātas vai neatbilst pasūtījumam
6. Kontaktinformācija
6.1. Ja jums ir jautājumi vai nepieciešama papildu informācija par mūsu atgriešanas un kompensācijas politiku, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz e-pasta adresi: [email protected].